muck dizisi izle

23 Kasım 2010 Salı

İlker İnanoğlu Röportajı

'Arka Sokaklar' adlı diziden ayrılan oyuncu İlker İnanoğlu, yakında yeni bölümleriyle Show TV'de yayınlanmaya başlayacak olan 'Doktorlar' dizisinde rol almaya hazırlanıyor. 30 Aralık'ta vizyona girecek olan 'Hayde Bre' filminde de oynayan İnanoğlu ile yeni projelerini, özel hayatını ve kadınlarla ilişkisini konuştuk.

Tutmuş bir dizi olan 'Arka Sokaklar'dan neden ayrılmak istediniz?

Üç sezondur 'Arka Sokaklar'dayım. Oğlumu görmek için biraz Amerika'ya gitmek istedim. Çok çalıştığımız için imkan olmuyor. Ayrıca evet, dizi çok başarılı ama roller bazen öyle yapışıyor ki üzerimize... Değişik bir şeyler yapmam gerekiyordu.





RİSK ALMAK GEREKİYOR

'Doktorlar' dizisinde nasıl bir karakteri canlandıracaksınız?

Daha önce oynadığım rolden çok farklı, çok sıkı bir karakter. Diğeri çok düz, dürüst bir polisti. Bu ise Güneydoğu'da görev almış bir savaş doktoru...

Dizinin yeni kadroyla yeniden yayınlanması riskli değil mi? Sizce eskisi gibi yüksek reyting alacak mı dizi?

Hayat risk! Bence her oyuncunun da risk alması gerekiyor. Bakıyorsunuz, büyük prodüksiyonlar yapılıyor ama patlayabiliyor. Bu işlerin hiç garantisi yok.

Tıp dünyasına uzak mısınızdır?

Uzağım. Bana aksiyon daha yakındı. Çünkü eğitimini almıştım. Hem Amerika'da hem Türkiye'de... Gölbaşı'nda özel harekatla eğitim aldım, Amerika'da da CIA'de eğitim almıştım... Silah tutmaya, kullanmaya filan çok hakimim. Ayrıca Uzakdoğu sporlarıyla da ilgiliyim. 'Doktorlar'daki rolüm ise bana yeni bir alanı keşfetme şansı verecek.

Bu dizinin çekimlerinde en çok hangi konularda zorlanıyorsunuz?

Bir haftadır hastaneye gidiyorum, bazen kendimi uzayda gibi hissediyorum. Her şey çok uzak... Elini yıkarken böyle değil de, şöyle tutman; ameliyat eldivenini çıkartırken şöyle tutman lazım. Aletlerin isimleri, kesiş tarzları, dikiş atma filan...

'Arka Sokaklar' babanız Türker İnanoğlu'nun yapımcılığında çekiliyordu. Hiç kendinize torpil yapılıyormuş gibi hissettiğiniz oldu mu ya da bunu hissettirdiler mi? Hissetmedim ve hissettirmediler. Çünkü zaten en düşük parayı ben alıyordum. Sabah sete ilk ben gidiyordum, en son ben çıkıyordum. Torpil söz konusu değil yani.



HEP CHECK-UP YAPTIRIYORUM

Doktorlarla aranız nasıldı? Yani gözlem yapma şansınız oldu mu hiç?

Hem annem hem de babam için çok fazla hastanelerde bulundum. Annem kanserdi biliyorsunuz. Annemin tedavi gördüğü Houston'ı avcumun içi gibi biliyorum. Hastanelerle bir haşır neşirliğim var yani... Ayrıca kanser korkusundan dolayı da devamlı check-up yaptırmak zorunda kalıyorum. Çünkü ailede kanser olunca risk grubuna giriyorsunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder